Avundsjuka människor. -_-''

Varför måste alla ''snygga'' människor falla offer för avundsjuka wannabe's? Hur fan tänker ni? -_-'' ''OMG, vilken snygg kille. OMG, så vill jag se ut! OMG, jag lånar några bilder, det kan väl inte skada någon. OMG, vad mycket jag får för detta. Osv..'' Eller vad?

Om man är så jävla ful att man inte ens kan stå för sitt eget utseende har man fan inget på internet att göra. Och människorna ni pratar med, människorna ni lurar. Hela er relation är uppbyggt på lögner. Vill ni ha det så?

Sen är det ju faktiskt så att det är olagligt. Att utge sig för att vara någon annan och ta andras bilder.

Tro mig. Det som verkar för bra för att vara sant, är oftast det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0