Ifall någon orkar. x'D

Inatt drömde jag äkta äckliga, läskiga drömmen. x_x'' Cååla till dom som orkar läsa. :D

Jag satt i klassrummet i brandbergsskolan, fast med min nya klass. Vi skrev spanskaprov. Sen helt plötsligt satt André och hans brud framför mig. Dom kände igen mig och tjejen var jätteelak och typ sa att jag var jätteful, mm.. André bara satt brevid och sa inget. Jag sa: ''Nu har jag träffat dig, jag vill faktiskt inte prata med dig mer.'' Sedan satt jag och kollade på dom.. Man fattade att den där tjejen var jätterädd för att han skulle lämna henne, för hon typ hotade honom på nått läskigt sätt. Hans blick var ledsam och bedjande. Jag kunde inte koncentrera mig på provet, så jag bad Miriam om att få skriva det nästa vecka istället. Det fick jag.

Vi lämnade klassrummet och gick iväg i en korridor. Jag gick fram till André och försökte krama honom, men han bara kollade på mig och vågade inte krama mig. ._.'' Tjejen berättade att hon var gravid, och jag fattade att hon hade övertalat honom till det bara för att han inte skulle lämna henne. Så då fick jag prata med honom. Vi satt i nån trappa över en matsal och pratade.. Som vanligt.

Sedan ropade hans tjej på honom och ville att han skulle följa med henne på toa. (?) Sedan hände något som jag inte minns.

Sedan satt jag i bilen och tittade ut genom fönstret. Pappa: ''Är du okej?'' Jag: ''Mhmm.'' Pappa: ''Det är bäst att inte försöka splittra upp par. Han är lycklig.'' Men jag såg ju att han inte var det. Hans blick var död. Han orkade inte bry sig längre.

Vi stannade till vid typ en fotbollsplan, jag sprang ett varv så fort jag kunde, hoppade över en häck och satte mig i bilen igen.

Drömmen slutade med att jag låg i min säng och grät jättemycket för honom. Bara för att en så fin person inte skulle behöva lida så.. Att vara fast med någon som han uppenbarligen inte älskade och som bara bestämde över honom och lät honom inte leva sitt liv..

Jag vaknade ungefär på samma sätt.. Andfådd i min säng, med tårar i ögonen. ;_;

Kommentera om du läste. ._.'' <3

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag läste hela, lite otydligt att förstå ibland men jag förstår budskapet. Är detta någonting som "är sannt"?

Och visst kan man vakna som man kännde sig i drömmen! Anfådd/rädd/svettig och så. Häromdan vaknade jag av att jag höll andan :P

2008-11-02 @ 00:10:24
URL: http://mesuss.blogg.se/
Postat av: Em

Delar av drömmen är sann, personerna.. Men jag pratade med André dagen efter och han sa att hans tjej inte var så, och att han inte kännde så. ^^ Vad drömde du då? :]

2008-11-03 @ 00:31:34
URL: http://letmetalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0