Shuuuh. :3

Jag. Mår bra. :D Riktigt, riktigt bra. För en gång skull.
Julen har varit helt great med mycket fina julklappar och trevligt umgänge. Dvs. släkt och familj. ^___^
Tisdagen den 30 december, 2008, klockan 13.37 (eliiiiiit. :D) träffade jag Mich. Bästa dagen på länge, typ.
Min häst går att rida igen, och det är otroligt lättande. Ett tag trodde jag att vi skulle få lämna tillbaka honom. Lite nytt folk har kommit till stallet också. Utifall ni läser detta, så passar jag på att berätta hur kul det är med nytt folk. Nya hästar, och nya personligheter. Alltid trevligt. ^_____^
Sen är det ju så att Mich kommer till VH på lördag, och då ska jag äntligen få träffa honom igen. 8D

Nanana.

Erkänn att månen er vacker. (a) Ända tills det blir fullmåne. ._. Då er den ful. ^_____^
© Bigtimez on tha picz.

Nu ska jag leka med min pinne som det står pinne på.

Hoppas ni haft en riktigt jävla fet jul, och ha ett gott nytt år. ^__________^

GLÖM INTE ATT JAG HJERTAR MICH FÖR ALLTID! :D (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0