LOOK, A BANANA! o:

Har inte orkar skriva så mycket, men här kommer en liten sammanfattning på dom senaste dagarna, för de som bryr sig. ^____^

Lördag 10/1 - 2009.
Träffade älsko-pälsko idag. Och eftersom Haninge Centrum måste vara världens tråkigaste ställe, spenderade vi dagen åt att gå runt och se söta ut. 8)

Lördag 17/1 - 2009.
Lekte konstnär på Vicis ben tillsammans med Amandaaaf. Vilket resulterade i en massa färgglada ben. :D Kvällen (eller vad man nu ska kalla det halv två) slutade ungefär med att jag låg på golvet och sjöng ''Pojkarna som busar'' tills Vicis pappa kom in och sa till mig. Sen fick jag inte vara kvar längre, så jag gick hem. x'D

   

Söndag 18/1 - 2009.
Vici fyllde 15, och jag var där. Såklart. Vici var med Rut, som inte tycker om mig, så jag lekte med Anton och Mandaaaaaaaf istället. Wiiiiiieh. :'D

Godnatt. C:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0